• Zwroty i reklamacje

Zdajemy sobie sprawę, że czasem nawet najlepszy produkt może mieć wadę. Gwarantujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc Państwu w zaistniałej sytuacji. Poniżej przedstawiamy drogę jaką musi Państwa reklamacja.

 

Jeśli towar uległ uszkodzeniu w trakcie transportu, należy wtedy skontaktować się z kurierem (w przypadku braku możliwości należy skontaktować się z BOK firmy kurierskiej) i sporządzić protokół szkody.

W tym przypadku składają Państwo reklamację u firmy kurierskiej. Szczegóły przebiegu reklamacji znajdą Państwo na stronach odpowiednich przewoźników. Każda przesyłka jest ubezpieczona u firmy kurierskiej.

Zawsze podczas odbioru, prosimy sprawdzać w obecności kuriera czy towar nie uległ uszkodzeniu.


Jeśli zamówiony przez Państwa towar ma usterkę, w takim wypadku należy:

1. Formularz reklamacyjny

  • Wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny dokładnie opisując usterkę towaru. Formularz można pobrać z odnośnika zamieszczonego poniżej.
  • Przygotować przesyłkę zawierającą protokół reklamacyjny wraz z kompletnym towarem w oryginalnym opakowaniu.
  • Wysłać skan/zdjęcie formularza reklamacyjnego na adres sklep@joytoy.pl.
  • Protokół reklamacji


2. Zgłoszenie odbioru towaru

Należy skontaktować się mailowo z naszą obsługą klienta i podać adres odbioru towaru. Wyślemy do Państwa naszego kuriera, który odbierze przesyłkę.


3. Odbiór towaru
W ciągu 3 dni powinien przyjechać kurier po odbiór towaru. Należy przekazać mu paczkę w której znajdują się:
  • reklamowany towar
  • wypełniony protokół reklamacyjny
Reklamowany produkt powinien być zapakowany w opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę.


4. Procesy reklamacyjne
W ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, który poinformuje o przebiegu reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymają Państwo produkt pozbawiony wad.